Otomatik kapanan ayna

Eki 20- arkadaşar elektrikli açılıp kapanan ayna yaptırabiliceğim bir yer varmı yapan yapmış nasıl yapmış anlamıyorum forumları geziyorum adamlar . Kas 2014seat leon otomatik yan aynalar kapanmasıHaz 2010Astra H Elektrikli Kapanan Ayna ve Kumanda ile kapatmaKas 2009forum. BenzerKatlanır Ayna modelleri, Katlanır Ayna çeşitleri ve markalarını uygun fiyatları ile satın alın.

DIS AYNA ELEKTRIKLI ISITMALI OTOMATIK KATLANIR H. ModaCar Otomatik Katlanır Ayna Modülü 0488en iyi fiyatla Hepsiburada'dan satın alın! Opel Astra J Ayna Altı Led Montajı( LED mirror assembly) - Duration: 19:43. May 20- Katlanır ayna uzaktan kumanda kontrol modülü - Oto, motosiklet yedek.

Mar 20- Merhabalar aracım 20trend Fiesta bildiğiniz gibi aynalar manuel el ile kapanıyor bunları kumandadan komutlandırıp kitleyince kapanan . Oca 20- arkadaşlar , üstadlar açmış olduğum konu üzere aynaları öncelikle elektrikli hale getirmek istiyorum servis haricinde yapabilirsem . Selamlar, Bu aralar kafayı buna taktım biraz araştırdım ancak pek birşey elde edemedim. Başka aynanın motorunu bizim aynalara takma .

Highline versiyona sahip araçlarda yan aynaların içeriden ayna kumanda. Online Toptan Satış yapabilirsiniz katlanabilir elektrikli,katlanır ayna,toyota hiace ayna,ccedil;iccedil;ek şekilli aynalar, ,Toptan Satış otomobil ve motosiklet . Aynalar sadece kumandadan otomatik katladığınızda kontak açıldığında . Prensip olarak elektrikli katlanır ayna gövdesi satın almak gerekecek. Arkadaşlar CC aracımın yan aynaları kapılar kilitlendiğinde otomatik olarak kapanmasını nasıl sağlarım. Park ettiğim yerde aynamı yerden toplamak zorunda . Golf - otomatik ayna katlanması (auto folding mirror). Katlanabilir ayna modülü - otomatik kapanma kilitleme.


Renault Kadjar CAM + AYNA AÇMA KALDIRMA KAPAMA MODÜLÜ ORJİNAL. Uzun zamandır aynalarımın otomatik kapanmaması beni gıcık ediyordu. Eğer her seferinde düğmeyi çevireceksem boşunamı ısmarladım .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beşiktaş avize

T2d diode

Araç içi priz dönüştürücüsü