Tofaş sinyal karartma

Tofaş Sis Farı LED Çalışması ATA-ElekTRonik - Duration: 2:20. TOFAŞ ŞAHİN CAM FİLMİ AMERİKAN PARK SİNYALLERİ FAR KARARTMA UYG. Tofaş Far ve Sinyal Karartma Değişiklik İyidir.

Merhaba arkadaşlar sinyalleri folyoyla karartıyordum zamanla çıkıyordu ve tam düzgün olmuyordu. Kerem kardes güzel calisma fakat kirmizi bordo koyu renkli araclara sinyal karartma gitmiyo gibi aracı cok boguyo ben . Tem 20- Ben öyle yapmadm yakup abi ya, far taktm snra sinyali taktm, baktm olmadî söktüm, iade ettim,.

Yakup abi, sinyallin birini karartma yaptm. Tofaş Sahiplerinin Aradıkları Herşeyi Bulabileceği,. SA arkdaşlar bügün sinyalleri karartma yaptım sinyallerin rengi solmuş hafifden sarı. Bu Far Projesi İçin Çift MAKO Sinyal Kırdım.


Dün gece far camım kırıldığı için far ve sinyal karartma işine bende girdim Bi kaç bişi danışacam. Ağu 20- tofaş sinyal karartma, far karartma, şahin far karartma, tofaş far karartma fiyatı, kara far tofaş, şahin far karartma fiyatı, sahin karartma farlar, tofaş . Tofaş Sinyal ürünlerinde online satış GittiGidiyor'da! Tofaş Sinyal modelleri, Tofaş Sinyal çeşitleri ve markalarını uygun fiyatları ile satın alın.


Far karartma işlemi kısaca; farların iç kısmındaki gri metalize kısmın, siyah.

Sinyal ampulünün önünde duran bu transparan kısmı sökmemiz gerekiyor. Aracımın MarkasıModeli: Tofaş Doğan SLX 19Bordo, Yorum . MURAT 1FARBA FAR SIFIR, Fiat - Tofaş, 1Coupé. Far ve sinyal bedava sayilir #362856755 . Oca 20- Şuan araca far karartma ve mercekli far yapmak istiyorum.


Birde sizce farlarımın içindeki sinyal kürelerini karartmalımıyım karartmamalımıyım? Aşağıdaki resimde sinyallerin içinide karartmış mesela . Ağu 20- Resimde görülen Ayfar'ın tofaş kuş serisi için ürettiği farları satın aldım. Zaten karartma sinyal ışığını yok eder.


Tofaş Far modelleri, tofaş far markaları, seçenekleri, özellikleri ve en uygun fiyatları n11. Tofaş Doğan Kartal Şahin Slx Far Siyah Sinyalli Sol. Motorlarda Arabalarda Kaş çekme yada tamamen karartma işlemi en kalın bayan .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beşiktaş avize

T2d diode

Araç içi priz dönüştürücüsü