Far ampül tipleri

Hemen hemen tüm bilinen markaların far ampul tipleri var. Yarın bir gün ihtiyaç duyulabilir burada ki bilgilerden birisine. May 20- Aşşağıdaki listede reno, pejo, tofaş tüm marka arabaların ön arka ve sinyal farlarının lambalarının marka ve modelleri yazmaktadır arabanıza .

Bu ampulün gücünden tam olarak yararlanmak için far optiğinin de iyi tasarlanmış olması (tercihen H7) ve ışık miktarındaki artışı yolun her . Araç Far Sistemleri ile İlgili Genel Bilgiler - Punto Forum. Ara 20- mkmondeo tüm seride sis farında hampul kullanılmış. Evet arkadaşlar nedir aracım 20focus uzun kısa ve sis far tipleri nelerdir?

Arabama beyaz ampül almak istiyorum şimdi bir park ampülü birde uzun kısa yani Hve Halsam bu iş tamammıdır ? Oca 20- Osram Cool Blue Intense modelinden taktırmak istiyorum rengi xenona yakınmış ama far tiplerini bilmiyorum.

Kas 20- arkadaşlar merhabalar 3aracıma xenon tip far ampul almak istiyorum. Selam ardakaşlar, bir sorum olacak; aracımı yeni aldım üzerine kısalara çakma xenon ve uzunlara boyalı tip ampül takılmış, ben bunları . ModaCar TTip BEYAZ Ledli Park Ampülü 01c142. Ara 20- Mazda BL kasanın kısa far ve sislerin ampul tipi H dir, uzun farlar ise HB bilginize. Merhaba, aracı aldığım yere de sorarak far ampullerini değiştirmeye karar verdim çünkü geceleri.


Herkese iii günler arkadaşlar Benim 19Toyota aracama internetden far ampülü sipariş ettim fakat bendel ampul tipi bilgisini istiyorlar bu . Ağu 20- Aracım 20Focus I far ve sis ampul tiplerini bilmiyorum. Bilgilendirilmek istiyorum ve ayrıca xenon mu takmalıyım yoksa halojen beyaz amoul . Far camları plastik olduğundan 55Watt'lık anti U. Htek soketli olandan diğerleri uymuyor. Eyl 20- Far tipi olarak H1-H4-Hbunlar nelerdir?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beşiktaş avize

T2d diode

Araç içi priz dönüştürücüsü