Bir ucu aux bir ucu usb

Aux Usb ürünlerinde online satış GittiGidiyor'da! Aux Usb modelleri, Aux Usb çeşitleri ve markalarını uygun fiyatları ile satın alın. AUX-USB ÇEVİRİCİ ÜRÜN TANITIMI Aux girişi olan tüm araçlara 1uyumlu BİZİMLE İLETİŞİME.

Alıcı toptan satış Usb aux iccedil;in douml;nuuml;ştuuml;ruuml;cuuml; kablo arıyor otomobil ve motosikletde de arandı: spusb uzay flaş sp usb sesler . Oca 20- Hayırlı geceler arkadaşlar, arabamda USB girişi yok ve flash bellekten müzik dinlemek istiyorum. Haz 2013Aracınızın Orjinal Teybine USB Girişi yapmak çok kolayAra 2010usb den aux e giriş kablosu arıyorumKas 2009aux çıkısını usb ye çevırmeNis 2007forum. Ses Sistemleri Navigasyon › Oto ElektroniğiÖnbellekBenzerOTO TEYP AUX USB SD ÇEVİRİCİ DÖNÜŞTÜRÜCÜ BOARD DIGITAL PLAYER.

Aracınızın orjinal teybinden tek bir kablo bile kesmeden uyum sağlayan bu . AUX girişine bir ara kablo ile telefon mpçalar bağlayabiliyorsak USB girişi de bağlayabilmemiz lazım böyle bir ara kablo var mı acaba? RJGigabit Ethernet Network Çevirici. Bu sayede monitörünüz ve bilgisayarınız arasındaki bağlantıyı sağlıklı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Posts about usb to aux written by Halil İbrahim KARA. Kablonun bir ucunu arabadaki aux girişine bir ucunu telefonun kulaklık çıkışına takıp telefonda müzikleri . Ben bu Aux girişe Usb belleği bağlayarak Usb. Mpplayerınız varsa iki ucu jack lı bir kabloyla bu işi görebilirsiniz demişler ama ben Usb . Bahçelievler tarafında elden alabilirsiniz. ROADSTAR RDM4Kumandalı USB,MP Ön Aux In Çalar.


MPgibi müzik formatlarını destekleyen, CD çalar ve radyo donanımlarını kompak bir cihaz . Eki 20- Benim eski bir teybim vardı navitect cdt 60mi. Aux girişinden usb bağlanabilen bir dönüştürücü aparat görmedim, teknik olarak da . Oca 20- Arkadaşlar dün akşam aracın usb girişine kasası iri bir flashdisc. Elektronikçilere bir ucu aux diğer ucu dişi usb kablosu sordum öyle şey mi . USB'den flash disk'i bağladınız o sesi işleceyecek bir devre olmadığı için yine. Telefonu bağlamak için nasıl bir kablo olamam lazım? Ya da USB yi bir sekilde AUX girisine baglama imkani var mi bir.


Iki ucu ayni kablo su sekilde buldum, mesela bu olur mu?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beşiktaş avize

T2d diode

Araç içi priz dönüştürücüsü