Angel led yapımı

May 20- Oto modifiyecilerinin gözdesi olan melek gözü farlarının yapımı için ilgin bir teknik. Daha sonra bu plastiğin ucuna led lambaların içerisine .

May 20- Merhabalar,nette gezerken rastladım. Bütün aşamaları yakın çekim detaylı bir şekilde gösteriliyor. Kesinlikle kaliteli power led turuncu toplkam far icin 1cm(istege 8-COB LED ANGEL EYES(CCFL(Florasan) almayin ben test ettim 5 . Melek gözü yapımı için ihtiyaç duyacaklarımız;.

Daha sonra bu plastiğin ucuna led lambaların içerisine girebilmesi için matkap ile delik .

Nis 20- MALZEMELER: ADET JALUZİ KOLU(PİLASTİK) ADET LEDLİ LAMBA İSTENİLEN RENKTE ISIYA DAYANIKLI KABLO MAKET BIÇAĞI ISIYA . Angel Far modelleri, Angel Far çeşitleri ve markalarını uygun fiyatları ile satın alın. LED Ampul Seti 20W Cree BMW EAngel Eye. Konu: Angel Eye Far Yapımı (Resimli - Alıntı Değil). Ağu 20- Adet Watt Beyaz power Led= Ben Adet Aldım TL Adet.


Far Camı ve Angeller Söküldü Ve Maskeleme İçin Ön Hazırlık, Ledlerin . Author: far tasarim merkezi headlight design center. Oto angel far modelleri, marka - model uyumlu angel eyes halka farlar n11. Audi Tasarımı Silikon Esnek Tüp Led Far Çift Renkli Sarı ve Beyaz. India Video - Top and popular videos on Indiarepeat.


Ara 20- Bu sayfadan 'far yapımı lancer mercek montaj şeytan gözü led angel halka bi xenon' adlı videoyu yüksek kalitede izleyebilirsiniz. Nonton Streaming Download Video far yapımı lancer mercek montaj şeytan gözü led angel halka bi xenon Mp 3GP,WebM, FLV, Konversi ke .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beşiktaş avize

T2d diode

Araç içi priz dönüştürücüsü