Kafes yapmak için gereken malzemeler

Kuşuna kendi elleriyle kafes yapmak isteyenler için hazırlanmış bir ahşap. Malzemeleri kırtasiyelerde veya nalburlarda . May 20- Bu konuda kuş kafesi yapmak isteyen herkese yardımcı olacağım.

Yaptığım kafesin ölçülerini, malzemeleri, kullandığım malzemelerin fiyatlarını . Hobi amaçlı ürünümüz ceviz ağacından yapıldı. Diger D-monte kafesten Farkı Tüm deliklerin delinmiş Kasa Motiflerinin açılmış olması. Ben de kendi kafesimi kendim yapmak istiyorum ve 50xkafes önü.

Bir kümes yapmak, hafta sonunda yapabileceğiniz eğlenceli bir iştir. Kafes teli çıtaları: gereken yerlerde, kafes telinin üzerine 50xmm ahşap çıtalar. Tercihen FSC onaylı, hava koşullarına dayanıklı dış mekan ahşap malzemesi kullanın. Aşağıdaki boyutlar kılavuz olarak verilmiştir. Uzunluk, genişlik ve yüksekliği kendi tercihlerinize ve köpeğinizin büyüklüğüne uyacak şekilde . Forumda dün açtığım konuda kafes yaptığımı (yapmaya çalıştığımı) anlatmıştım.


Yaptığımız kafeslerin uzun süreli kalması için kuvvetli ağaç kullanmak gerekiyor. Hesaplarıma göre 3mkafes tel ile kafesi malzeme artarak yapabiliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beşiktaş avize

T2d diode

Araç içi priz dönüştürücüsü