Yağmur sensörü montajı

Merhaba, bu videoda aliexpressden aldığım otomatik far anahtarının montajını yaptım. May 20- Bildiğiniz gibi comfortline araca makul bir maliyetle far ve yağmur sensörü yapabiliyoruz. Ankara'da oturuyorum yağmur ve far sensörü taktırmayı düşünüyorum.

Golf Comfortline modellerinde sonradan ekletilmemiş ise yağmur ve ışık sensörü yok. Comfortline araç için çok büyük bir eksiklik bence .

Arkadaşlar sonradan yağmur ve far sensörü takılabilir mi? Merhaba arkadaşlar, Aracıma far sensörü taktırmayı düşünüyorum. Anahtarı değiştirmek kolay da sensörü yerleştirmek zor gibi gözüküyor.


Arkadaşlar ön camı değiştirdim,far yağmur sensörü ve karartma ayna aldım. May 20- Tabi bu sistemde aynı zamanda yağmur sensörü özelliğide var ama. Nis 20- Yağmur ve far sensörü takılabiliyor Cyclone'nin ürünleri var bayada kaliteli. Ama kararan iç dikiz aynası takılıyormu onu bilmiyorum.


F3-Otomatik far + Follow me Home modülü. Golf comfortline sonradan Far sensörü ve Yağmur sensörü montajlandı ardından kodlanarak özellikler aktif hale getirildi.

Bu takimin montaji icin dikiz aynasi degisimine gerek YOKTUR. Adet Orjinal Far+Yagmur Sensoru + Adet Orijinal Cam Braketi + Adet . Otomatik Far Sensörü - posted in Tamirhane: arkadaşlar sipariş. Toptan Satış Vw yağmur sensouml;ruuml; Çin'den Vw yağmur sensouml;ruuml; Toptancılar Dizininden. Online Toptan Satış yapabilirsiniz Vw yağmur . Oca 20- 20Ford Focus HB aracım için liraya Modacar Follow Me Home + Far Sensörü satın aldım. Far Sensörü ve Yağmur Sensörü Montajı Kendiliğinden Kararan İç Dikiz Aynası ile beraber oluyor, yani hepsi bir arada yapılıyor.


Yağmur sensörünün montajı sırasında terminal bağlantı köprüsü ÇIKARILMAMIŞTIR. Bunu düzeltmek için, sensör (SEN) terminal vidaları üzerindeki terminal . Eyl 20- Evet arkadaşlar far sensörüm geldi ve montajını kendim yaptım. Sizlere yardımcı olabilmek için nasıl yaptığımı anlatayım.


Türkçe: renault scenic yağmur sensörü montajı › Fransızca: renault assemblage de capteur de pluie pittoresque. Uzun süredir yeni birşeyler yapmadıgımı fark edip, komşuma gel senin arabana sis ve far sensörü takalım dedim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beşiktaş avize

T2d diode

Araç içi priz dönüştürücüsü