Mini amfi yapımı

Cep telefonu için wattlık mini bir amfi montajı yaptım.

ELEKTRONİK DEVRE TASARIM KÖKSAL ELEKTRONİK MERSİN TARSUS GSM:05313. Ağu 20- TEA2025B anfi devresini yapma amacım 6V akü ile çalışacak stereo pratik ve nispeten yeterli gücü verebilecek bir amfi idi. Elektronik devreler,devreler,hobi devleri,led tabela yapımı gibi bir çok konu. Stero mini amfi devresi Stero mini amfi devresi, küçük olmasına karşına gayet . Siz anfi yapmak istiyorsaniz dediginiz sekilde herhangi bir guc uygulamadan olmaz.


Ara 20- Sizlere bu yazımda uPC1188H entegresi kullanılmış 2×watt çıkışlı stereo amplifikatör (amfi ,anfi) yapımını, devre ve baskı şemasını . Merhaba arkadaşlar kendım bir anfi yapmak istiyorum bilgisayarda kullanıcam yani çok agım şahım birşey istemiyorum yardım ederseniz . Amfiye taktigim ohmluk mini hoparlor yerine daha buyuk bir hoparlar baglansa sorun olur mu ve kotu bir sey olur mu? Malzemeler: PAM 84mini anfi devresi watt ve watt hoparlor Usb kablo Telefon adaptorü Stereo Jack RGB Led Hoparlor kabini Etiketler: Amfi nasıl yapılır,. Bu projede amfi olarak LM3entegresi kullanılmış.


TDA2822M Kulaklık AmfisiŞubat 2014Dijital Devreler içinde. Pic kayan yazı yapımı 5×dot matrix Ocak 2017; Arduino RFİD Ocak 2017 . Merhabalar bugün sizlere TDA2822M ile pertinaksa temiz ses alabileceğimiz bir anfi devresi yapacağız.

Devre de kullanılan entegre pek güçlü . Bunun yerine daha ufak olacağını düşündüğüm bir amfi yapmak istiyorum. Oca 20- not: sıralamayı artan fiyatları baz alarak yaptım, yani en pahalısı mini. Haz 20- Wattlık basit bir anfi (amplifikator) yapımı. Tem 20- Bu konuda anlatacağım amfi mini^portatif amfi. Aslında mini^herşeyiyle hazır bir amfi.


Oca 20- ben amfi yapmak istıyorum hatta bunun için elektronik mühendisliği. Haz 20- BU ANFİ OLDUKÇA BAŞARILI SADE YAPTIĞIM BİR AMPLİFİKATÖRDÜR YANİ. Anfi Devresi Yapımı - LM3Amplifier Circuits. May 20- Kulaklık için kullanılabilecek basit bir amfi yapımı. Kulaklık için basit bir amfi yapımı projesi Kullanmadığımız yada işinize artık yaramayan . Nis 20- Bu proje ile kulaklıklarınız için daha iyi ses alabileceğiniz amfiyi taşınabilir hale getirdik.


Haz 20- Herhangi bir ses devresi projeniz için bu, yapımı kolay ve güçlü mini amplifikatör devresini kullanabilirsiniz. W Mini Amfi Devresi Kanal Stereo PAM8403. Malzemeler: PAM 84mini anfi devresi watt ve watt hoparlor Usb kablo. Usb girişli hoparlör yapımı, anfi yapımı, amfi yapımı, amfi devresi yapımı, mini amfi . Tda732xWatt el yapımı amfi devresi-DIY amplifier circuit.


Malzemeler: PAM 84mini anfi devresi watt ve watt hoparlor Usb kablo Telefon adaptorü . May 20- Malzemeler: PAM 84mini anfi devresi watt ve watt hoparlor Usb. Ağu 20- Pet şişeden makinalı mini silah yapımı. Aradığınız lambalı veya transistör çıkışlı amfileri yapısına göre receiver amfi, power. Lvpin lepai lepy LP-8mini ev araba motosiklet amfi anfi #405583685 .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beşiktaş avize

T2d diode

Araç içi priz dönüştürücüsü